آخرین مطالب

گردن فنی: گوشی های هوشمند با بدن ما چه می کنند؟ | زندگی و سبک


نام: گردن فنی.

سن: دو ساله.

ظاهر: مرحله بعدی تکامل انسان.

این هیجان انگیز به نظر می رسد! آیا همه ما به زودی سایبورگ می شویم؟ نه دقیقا.

پس گردن فناوری چیست؟ آسان است. این حسی است که از خیره شدن بیش از حد به تلفن خود ایجاد می کنید.

این کمتر هیجان انگیز است. و کمتر قابل انکار است. توسط انجمن کایروپراکتیک استرالیا ادعا شده است که استفاده اجباری ما از دستگاه های تلفن همراه شکل بدن ما را تغییر می دهد.

چگونه؟ فرض کنید گوشی خود را در زاویه ای نگه می دارید که باعث می شود سر خود را 60 درجه پایین بیاورید. این تقریباً 27 کیلوگرم (60 پوند) به وزن ستون فقرات شما اضافه می کند. حالا تصور کنید که هر روز چند ساعت این کار را انجام دهید. این یکی به هم ریخته است.

صبر کن، گفتی که گردن فناوری تنها دو سال از عمرش گذشته است. تلفن‌ها قدیمی‌تر از آن هستند و «گردن متن» به عنوان یک بیماری در سال 2011 شناسایی شد، اما همه‌گیری اوضاع را بسیار بدتر کرد.

ارائه شده توسط یک فرد گوژپشت مدل با وضعیت نامناسب، درد استخوان های کمر و مشکلات
همه در زاویه … کج کردن سر به جلو باعث افزایش فشار می شود (تعریف مدل). عکس: Михаил Руденко/Getty Images/iStockphoto

انجام داد؟ ماه به ماه از تماس معمولی انسانی گرسنه بودید و مجبور بودید از طریق تلفن خود با بقیه دنیا ارتباط برقرار کنید. و زمانی که شما این کار را انجام نمی‌دادید، زمان خود را با وحشت در میان رگبار برخی از بدترین اخبار تاریخ مدرن سپری می‌کردید.

این دقیقاً شبیه من است. من هم همینطور. و حدس بزنید چه؟ تمام آن خبر بد درد گردن بود.

خوب، تلفن های طرف مثبت فقط دارند از یک جهت به ما آسیب رساند یا دو، اگر «شست تلفن» را حساب کنید، وضعیتی که در آن انگشت شست شما در اثر ارسال پیام کوتاه طولانی مدت ملتهب می شود.

خوب، خوب، دو راه. یا سه، اگر این ادعا را در نظر بگیرید که نور آبی ساطع شده از تلفن ها می تواند در تولید ملاتونین اختلال ایجاد کند. یا چهار، اگر فشار چشم ناشی از استفاده طولانی مدت را حساب کنید. و چند سال پیش پیشنهاد شد که انسان ها در حال رشد خارهای استخوانی در قاعده جمجمه خود هستند تا با تمام وضعیت های وحشتناک مربوط به تلفن مقابله کنند.

لطفا بس کن! آیا می خواهید خبر خوب را بدانید؟

آره! هر چیزی! مشکل پوسچر به راحتی قابل اصلاح است. می توانید یک کشش ساده انجام دهید، جایی که انگشتان خود را پشت سر خود قفل کنید و آرنج خود را به دیوار نگه دارید.

این امیدوار کننده است. یا می توانید سعی کنید تلفن خود را در سطح چشم نگه دارید تا فشار روی ستون فقرات خود را کاهش دهید. یا تلاش بیشتری برای فعال ماندن در طول روز انجام دهید.

این خوبه. من میتوانم این کار را انجام دهم. سپس دوباره، راه بهتری برای مبارزه با گردن فناوری وجود دارد.

این به نظر شوم می رسد. همیشه می توانید سعی کنید از گوشی خود به اندازه کافی استفاده نکنید.

هرگز! قوزها ارزشش را دارند! مناسب خودت

بگو: “بهترین راه برای جلوگیری از گردنه های فنی این است که تلفن خود را زمین بگذارید.”

نگو: “می دانید، در یک دقیقه، پس از تماشای همه آن TikToks.”