5 درس از سنگر – رولینگ استون


اگر در حال پیمایش هستید از طریق رسانه های اجتماعی، ممکن است فکر کنید که همه، به ویژه کارآفرینان، آن را درهم شکسته اند. آنها زندگی کاملی دارند: همه رنگین کمان ها، آفتاب و ارزش های نه رقمی. هر روز یک معامله جدید، یک برد بزرگ و یک پست کاملاً ساخته شده در لینکدین/تویتر/اینستاگرام برای جشن گرفتن آن به ارمغان می آورد. اما در زیر این روکش نازک، احتمالاً شخصی وجود دارد که با زندگی روزمره دست و پنجه نرم می کند، درست مثل من و شما.

می خواهید برای یک ثانیه واقعی شوید؟ بیایید واقعی شویم. راه اندازی یک شرکت واقعا چالش برانگیز است. زندگی واقعا سخته و انواع و اقسام مردم هر روز در حال نبرد هستند، حتی زمانی که به نظر می‌رسد کارشان عالی است.

من داستانم را به اشتراک می‌گذارم زیرا می‌خواهم بدانید که مشکلی در سلامت روان وجود ندارد. این چیزی نیست که شما چه کسی هستید یا برای چه چیزی تلاش می کنید. و می خواهم بدانید که این کاملا طبیعی است.

سلام من دن هستم

با نگاهی به گذشته، واضح است که بیشتر عمرم با سلامت روانی دست و پنجه نرم کرده ام. اما زمانی که مادرم در مارس 2019 فوت کرد، به شدت مورد توجه قرار گرفت. ما خیلی به هم نزدیک بودیم.

وقتی او درگذشت، من عمیقاً و عمیقاً از بنیان خود متزلزل شدم و از آن زمان تاکنون برای بازیابی جایگاه خود تلاش می کنم.

پرتاب یک بیماری همه گیر جهانی، مقداری کمردرد مزمن، میزان بی حد و حصر استرس کار… و من واقعاً در حال مبارزه بودم. به طور معمول به شدت ریسک پذیر و برون گرا بودم، گوشه گیر، افسرده و مضطرب شدم.

من بیشتر این را خصوصی نگه داشته ام و فقط با دوستان نزدیک و خانواده به اشتراک می گذارم. من نگران بودم که به اشتراک گذاشتن چالش های سلامت روانم برای شرکت و برند حرفه ای من آسیب رسان باشد. فکر می کردم که آیا مردم با من متفاوت رفتار می کنند.

اما وقتی شروع کردم به باز کردن و به اشتراک گذاشتن تجربیاتم، افراد زیادی را با داستان های مشابه پیدا کردم – افرادی که در مبارزات خود احساس تنهایی می کنند. بنابراین من اینجا هستم تا به عادی سازی این مسائل کمک کنم. امید من این است که به اشتراک گذاشتن چالش‌هایم و برخی چیزهایی که در این راه آموخته‌ام، به دیگرانی که در سکوت تلاش می‌کنند، کمک کنند و کمک کنند. یا حداقل به آنها کمک کنید که احساس تنهایی کمتری کنند.

چندی پیش، به توصیه خواهرم (که اتفاقاً استاد روانشناسی دانشگاه اورگان است)، از طریق درمان و روانپزشکی از او کمک گرفتم. این روزها هفته ای یک بار به درمانگرم و ماهی دو بار به روانپزشکم مراجعه می کنم. من هنوز در حال انجام چالش‌هایم هستم، اما یک شبکه حمایتی قوی در اطرافم دارم و عمیقاً از آن سپاسگزارم. من هنوز هم گاهی اوقات احساس افسردگی و اضطراب می کنم، اما می دانم که یک شبکه ایمنی دارم. این کار بزرگی است.

شورای فرهنگ رولینگ استون یک انجمن فقط دعوت برای تأثیرگذاران، مبتکران و خلاقان است. آیا واجد شرایط هستم؟

1. خود را با منابع و پشتیبانی احاطه کنید

چیزی منحصر به فرد در مورد درمان ارزشمند است. صحبت کردن با دوستان و خانواده در مورد مشکلاتتان یک چیز است – دوستان و خانواده عالی هستند. اما کار کردن با حرفه ای که هیچ برنامه ای جز گوش دادن و کمک به شما ندارد، تجربه ای کاملا متفاوت است.

با برداشتن اولین قدم به سمت یافتن یک حرفه ای که بتواند با شما در این مسیر قدم بگذارد، شروع کنید. از افرادی که به آنها اعتماد دارید، درخواست معرفی درمانگر کنید. سپس با نوشتن ایمیل و برقراری تماس تلفنی قدم دوم را بردارید. شاید پیدا کردن کسی که با او ارتباط برقرار کنید سخت باشد، اما ناامید نشوید! کمک وجود دارد و دنیایی از تفاوت را ایجاد می کند.

2. از جایی که هستید شروع کنید

این یکی ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما من را تحمل کنید. در هر لحظه از زمان، شما همان جایی هستید که هستید. آن را مانند یک نقشه دنباله دار با یک نقطه بزرگ “شما اینجا هستید” در نظر بگیرید. شاید نخواهید آنجا باشید. ممکن است بخواهید در جایی کاملا متفاوت باشید. ممکن است برای تصمیمات گذشته که شما را به جایی که هستید، احساس گناه یا پشیمانی کنید. اما شما همان جایی هستید که در آن لحظه هستید و نمی توانید جای دیگری باشید.

از آنجا شروع کنید و سپس تصمیم بگیرید که کجا بروید.

3. بیشتر به مدیریت فکر کنید تا حل کردن

طبیعی است که کارآفرینان به مشکلات از دریچه راه حل برخورد کنند. این کاری است که ما انجام می دهیم. اما برخی از چیزها برای حل کردن (حداقل نه فورا) وجود ندارد. این فرآیند برای پیشرفت بسیار مهم است. هیچ گلوله جادویی برای رهایی از افسردگی و اضطراب وجود ندارد. در عوض، هر روز کار کنید تا مسیر خود را مدیریت کنید.

4. تمام زندگی، حتی قسمت های سخت را در آغوش بگیرید

گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، به خصوص به این دلیل که برخی از قسمت های سخت واقعاً بسیار سخت هستند. اما این چیزی است که زندگی را می سازد، زندگی. شرایط انسان شامل انبوهی از تجربیات است و شما با همه آنها روبرو خواهید شد: خوب، بد و زشت.

دستان خود را به دور کل زندگی خود بپیچید. مقاومت در برابر قسمت های سخت تنها درد را تشدید می کند.

5. مقاومت را بشناسید و اطراف آن را نرم کنید

این یکی بزرگه احساس مقاومت در برابر چیزهای سخت طبیعی است. ما نمی خواهیم عزیزانمان بمیرند. ما نمی خواهیم اخراج شویم ما نمی خواهیم گفتگوهای سختی داشته باشیم. ما نمی خواهیم با سلامت روان خود دست و پنجه نرم کنیم. چیزهای زیادی وجود دارد که ما در زندگی خود نمی خواهیم، ​​اما همه آنها یکسان هستند.

گام اول: مقاومت درون خود را مشاهده و تشخیص دهید. بدون قضاوت، فقط مشاهده.

مرحله دوم: با آن مبارزه نکنید. غریزه شما ممکن است مقاومت در برابر مقاومت باشد، اما این شما را خیلی دور نمی کند. در عوض سعی کنید اطراف آن را نرم کنید. بگذارید مقاومت ذوب شود.

نکته پاداش:

فقط با خودت مهربان باش این چیزها سخت است و شما بهترین کار را انجام می دهید.

و در آخر، اگر در حال مبارزه هستید، لطفاً بدانید که تنها نیستید. در شبکه های اجتماعی با من تماس بگیرید (من به راحتی پیدا می شوم) و من خوشحال خواهم شد که منبعی برای شما باشم و به هر طریقی که می توانم کمک کنم. زندگی سخت است، اما با هم بهتر است.

اگر شما یا کسی که می شناسید در بحران هستید، در اینجا چند منبع رایگان برای کمک 24/7 در دسترس است:

پرطرفدار

• خط ملی پیشگیری از خودکشی – با شماره 800-273-TALK (8255) تماس بگیرید تا با یک مشاور بحران آموزش دیده 24/7 صحبت کنید.

• خط متن بحران – NAMI را به 741-741 پیامک کنید. برای دریافت پشتیبانی رایگان 24/7 بحران از طریق پیامک با یک مشاور آموزش دیده در بحران تماس بگیرید.